diumenge, 12 de desembre del 2010

Avui, i com ja de costum, hem xalat! Podríem dir que la tensió, els nirvis i la feinada dels darrers dies ha ben valgut la pena. I es que quan volem… A classe s’ha muntat ben bé un plató de televisió ( i mira que no estudiam periodisme…), no faltava cap detall; bona presentadora, un meravellós equip redactor, uns equips ben preparats, grans convidats... només faltava el got d’aigua damunt la taula...

L’equip redactor semblava que hagués fet “d’equip redactor” tota la vida... No ha faltat cap detall! Heu fet una molt bona feina! Mercè i Erika, sabeu que em quedaré el conte! Jeje! ( I pensar que el primer dia jo deia que m’hauria agradat formar part d’aquest equip! Crec que no hauria servit...)

La presentadora... l’estimada presentadora! Que un dia abans deia que estava nerviosa! Amb lo bé que ho va fer... Enhorabona pallaseta!

L’equip de les lentes... Que he de dir? Que unes amb les altres mus “menjavem” i que ho vau fer molt bé! Que jo a vegades no sabia que dir als vostres arguments perquè estava totalment d’acord amb el que deieu... I que veig trobar genial la idea del decorat! Esper poder veure millor les vinyetes de la classe de les tortugues i les llebres!

L’equip de les ràpides... Després de fer hores de feina, de cercar per Internet i altres fonts, de fer entrevistes, de nirvis i de maquillatge... Vam fer una bona feina! Estic contenta d’haver treballat amb vosaltres, ha estat una experiència més per aprendre i entendre que amb ganes, esforç i il·lusió surt una bona feina! Gràcies! I Tot lo que vam riure amb na Natàlia, NO TÉ PREU!

Tot i que vaig quedar molt contenta i satisfeta d’aquest debat, diria que sem va quedar una espineta clavada; “per jo un debat no es atacar al contrari perquè sembli que la teva opinió és la millor, sinó donar tots els arguments per defensar la teva postura i donar l’opció que els altres la comparteixin.” Crec que el que vam fer els dos grups en algun moment donat, va ser “atacar al contrari”, però també hem de tenir en compte que és el primer debat que vam fer i que de tot és pot millorar... Sempre actuant des de la diplomàcia i el respecte.

Agraïr, des d’aquí a Joan Domènech... per la seva intervenció! Va ser el detall que va fer que el debat quedes perfecte! Molt bona idea! Un home amable, proper, simpàtic, amb un toc d’humor i amb els peus a terra! Fantàstic!

I tal i com va dir l’equip redactor... No hi ha alumnes excel·lents, sense mestres excel·lents! Gràcies Cris per deixar-nos aprendre d’aquesta manera i per empapar-nos d’il·lusió!

ENHORABONA COMPIS!

Esperam que puguem seguir disfrutant de sessions com aquestes!

6 comentaris:

  1. Esther em sembla que has resumit molt bé el que totes vam sentir!!!

    Genial!!

    ResponElimina
  2. Quin tresor que és aquest blog! Moltes felicitats Ester, per l'escrit del debat, comparateixo tot el que hi dius. Ha estat una experiència extraordinària per mi també!

    Recordo, amb anyorança, el meu primer grupet de fillets i filletes que vaig tenir com a mestra novella. Va ser una experiènciad e tres anys que em va marcar per complert com a mestra i com a peresona. Vam crear un vincle afectiu molt gran... això em fa pensar que amb vosaltres també estic descobrint una altra manera de fer de mestra i alhora segueixo aprendrent a ser millor persona.

    Gràcies, preciosa!

    ResponElimina
  3. Oooh Cris! Moltíssimes gràcies!

    Aquest blog és un tresor perquè dia a dia m'ensenyeu ( profes i companyes )coses marevelloses, per tant també forma part de tots vosaltres! Estic contenta que t'hagi agradat, el faig amb molta il.lusió per compartir tot allò que ben segur que marcarà la meva futura feina.

    Esper que el segueixs visitant... missatges com aquests són els que t'animen a seguir! :)

    ResponElimina
  4. ... Però hi ha un comentari que fas al teu post amb el qual no hi estic gens d'acord... "I pensar que el primer dia jo deia que m’hauria agradat formar part d’aquest equip! Crec que no hauria servit..". Això és impensable. Hauries servit i molt, i també com a presentadora. N'estic ben segura! ànims i bona feina, com sempre!

    Cris

    ResponElimina
  5. Jo tampoc no hi estic d'acord Esther!! Crec que tots hauríem sabut fer de tot!!! I moltes gràcies per la part que em toca...
    I sí, aquests blogs són un tresor: no només trobem informació interessant, útil, diferent...també ens ajuden a conèixer-nos més, a tenir ganes de compartir coses... I ja que ho feim, ho hem de fer amb gust i ganes, il·lusió i pensant sempre que podem compartir allò que ens importa o interessa amb els altres.
    Una besada polides!!!

    ResponElimina
  6. Oh! No me renyeu ara voltros! Jeje! Pens que no me n'hauria sortit tant bé com ells, però tot es provar-ho, no? Jejeje!

    Que bé, que bé que vus agradi es blog! Hi ha que dir que estarem contentes de veure'l quan acabem!

    :)

    ResponElimina